Sofianna's Paidousi Author Official Site

Saturday, November 13, 2021

Δημήτρης Τσολάκης: "Ο μικρός πρίγκηπας μου θυμίζει πώς θα ήθελα να είναι ο κόσμος. Δηλαδή γεμάτος ειλικρίνεια, συμπόνια, αυθεντικότητα, ενσυναίσθηση, παιχνίδι"



O ηθοποιός Δημήτρης Τσολάκης συναντά τον Μικρό Πρίγκηπα, μεταξύ άλλων, για... τένις στη γη και πινγκ πονγκ στον πλανήτη του, με τον νικητή να κερνάει δύο μπάλες παγωτό και μία δώρο από το Fairytales! Άλλωστε, "σίγουρα ο Μικρός Πρίγκηπας θα μου έδινε ένα τριαντάφυλλο και θα μου θύμιζε ευγενικά τη δύναμη της αγάπης..." Γιατί, "όταν έχω εμένα κι ανθρώπους που αγαπώ, όπου και να είμαι, νιώθω σαν στο σπίτι μου...

Αποκλειστική συνέντευξη στο Fairytales

«Όλοι οι μεγάλοι ήταν παιδιά πρώτα… Αλλά λίγοι το θυμούνται», είναι μία από τις δικές μου αγαπημένες «ατάκες» από τον «Μικρό Πρίγκηπα». Ποια είναι η δική σας αγαπημένη ατάκα και για ποιο λόγο;

“Εγώ θα σε κοιτάζω κι εσύ δε θα μιλάς”, λέει η αλεπού στον μικρό πρίγκηπα και κατά τη γνώμη μου τον προσκαλεί να μυήσουν ο ένας τον άλλον στη σιωπή, χωρίς περισπασμούς κι αποφυγές. Καμιά φορά είμαστε αμήχανοι στη σιωπή και σπεύδουμε να  την καλύψουμε... να βρούμε κάτι να πούμε... Αποτελεί μια μοναδική εμπειρία να κάνεις παρέα με κάποιον και στη σιωπή.  Με αυτόν τον τρόπο, ίσως, λέγεται, ό,τι είναι πραγματικά σημαντικό. 

Γιατί παραμένει αξεπέραστος και διαχρονικός «Ο Μικρός Πρίγκηπας», του Αντουάν ντε Σαιντ Εξυπερύ, τόσα χρόνια μετά, μαγεύοντας μικρούς και μεγάλους σε όλο τον κόσμο; Όταν θα... μεγαλώσει τελικά, τι φαντάζεστε ότι θα γίνει;

Ο μικρός πρίγκηπας μου θυμίζει πώς θα ήθελα να είναι ο κόσμος. Δηλαδή γεμάτος ειλικρίνεια, συμπόνια, αυθεντικότητα, ενσυναίσθηση, παιχνίδι. Όλα αυτά στο έργο εκφράζονται με μια πηγαία αθωότητα χωρίς να τον οδηγεί ο φόβος. Αυτό είναι πραγματική ελευθερία.  Ίσως γι' αυτό αγγίζει τον κόσμο.

"Μου αρέσουν οι επαγγελματικές προκλήσεις, να μαθαίνω καινούργια πράγματα και να κάνω νέες συνεργασίες"

Σκεφτήκατε ποτέ ότι η συντριπτική πλειοψηφία του κοινού, που δεν είναι του θεάτρου, μπορεί να μην μπορέσει να αποβάλλει ποτέ τη σύνδεσή σας με τον ρόλο του Μουσταφά στο «Κόκκινο Ποτάμι»; Πόσο σας έχει σημαδέψει προσωπικά;  

Η αλήθεια είναι ότι δεν το σκέφτηκα ποτέ.  Όλα αυτά τα χρόνια έχω υποδυθεί ρόλους στο θέατρο και την τηλεόραση. Αυτό είναι το επάγγελμά μου, να φωτίζω διαφορετικούς χαρακτήρες  κι ιδιαίτερα όταν δεν έχουν καμιά σχέση με αυτό που είμαι εγώ ως άνθρωπος. 

Έχει μείνει χαραγμένο στη μνήμη μου κι είμαι ευγνώμων γι' αυτό το ταξίδι. Ήταν πολύ συγκινητικό για μένα και μεγάλη μου τιμή που συμμετείχα στην αναπαράσταση ενός μέρους της ελληνικής ιστορίας.


Ο Παρφές, ένα σύγχρονο παραμύθι για τον σχολικό εκφοβισμό!

    Πατήστε εδώ!

                                     
                                                                                                          Συγγραφέας: Σοφιάννα Παϊδούση
Ηλικία: από 4 ετών
Σελίδες: 80
Είδος: Print Book, Fairytale, Picture book, full color
Τόπος & Χρόνος έκδοσης: Αθήνα, Ιούλιος 2019

Παραγγείλτε το βιβλίο του Παρφέ, στη μοναδική τιμή των 9,99 € και κερδίστε αυτόματα: 
↝Το αντίστοιχο eBook του Παρφέ, (αξίας 4.90 €)
↝Την ηχογραφημένη αφήγηση της ιστορίας  (αξίας 1 €)
↝Ιδιόχειρη αφιέρωση της συγγραφέα

→Super προσφορά: 
Τα δύο βιβλία 18 €, τα τρία 24€!!!
Για παραγγελίες στο: Facebook: @oparfes
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ για το βιβλίο (κριτικές & συνεντεύξεις):
https://oparfes.blogspot.com
Για να δείτε το ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:

Έχετε αθλητική υποδομή πολλών και διαφορετικών αθλημάτων. Αλήθεια, ποιο άθλημα ταιριάζει περισσότερο στον Μικρό Πρίγκηπα, ποιο θα του προτείνατε εσείς να δοκιμάσει, αν ερχόταν στη γη και ποιο εκτιμάτε ότι είναι το πιο... δημοφιλές στον πλανήτη του;

Αχαχαχαχαχα! Το τένις! Επειδή εμπεριέχει ουσιαστική επικοινωνία με τον συναθλητή και πολύ πολύ τρέξιμο. Το πινγκ πονγκ!... λόγω χώρου! Είναι μικρός ο πλανήτης του μικρού πρίγκηπα!

«Λέτε πως έχετε κάνει κακές επιλογές στη ζωή σας, ενώ υπάρχουν φοιτητές που έχουν έρθει Erasmus στην Κοζάνη...» Ως γνήσιος Κοζανίτης, με ποια επιχειρήματα θα αντιπαρατεθείτε απέναντι σε αυτή τη δηλητηριώδη ατάκα και τους εμπνευστές της για να τους... αποδομήσετε;  

Αχαχαχαχαχαχαχα! Στην Κοζάνη είμαστε σαν το γαλατικό χωριό! Ό,τι και να συμβαίνει στο τέλος, σε γλέντια όλοι μαζί τρώμε. Η Κοζανίτικη φιλοξενία, το κέφι και ότι είμαστε κασμερτζίδες, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά που έχουν γράψει μέσα μου κι είναι πηγή χαράς και έμπνευσης για μένα.

Σχεδόν είκοσι χρόνια πριν, είσαστε παραγωγός και παρουσιαστής τηλεοπτικής παιδικής εκπομπής εκπαιδευτικού χαρακτήρα, σε τοπικό κανάλι στην περιφέρεια της γενέτειράς σας, γεγονός τουλάχιστον πρωτοποριακό για την εποχή και τα δεδομένα της. Τι θυμάστε πιο έντονα από τότε; Θα το τολμούσατε σήμερα στη Δημόσια τηλεόραση, για παράδειγμα, στην πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου;  

Θυμάμαι αυτή την εμπειρία ως μια ιδιαιτέρως ευχάριστη κι αποκαλυπτική εποχή της ζωής μου.  Συνειδητοποίησα ότι μου άρεσε η επαφή με τον φακό. Μου άρεσε να συνεργάζομαι με πολύ κόσμο σε ζωντανή εκπομπή.  Ανακάλυψα, επίσης, τη μεγάλη μου αγάπη για τον αυτοσχεδιασμό και την επαφή με τα παιδιά.  Από τότε συνεχίζω να εργάζομαι με και για τα παιδιά, μέχρι και σήμερα, δηλαδή είκοσι χρόνια μετά. 

Ααα, είναι μια πολύ ωραία ιδέα αυτή που μου λέτε. Ναι, θα τολμούσα να κάνω εκπομπή στην πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου. Μου αρέσουν οι επαγγελματικές προκλήσεις, να μαθαίνω καινούργια πράγματα και να κάνω νέες συνεργασίες.

"Ο μικρός πρίγκηπας μου θυμίζει πώς θα ήθελα να είναι ο κόσμος. Δηλαδή γεμάτος ειλικρίνεια, συμπόνια, αυθεντικότητα, ενσυναίσθηση, παιχνίδι"

Την πρωτότυπη μουσική και τα τραγούδια της θεατρικής παράστασης «Ο Μικρός Πρίγκηπας», σε στίχους του Ανδρέα Κουλουμπή, εμπνεύστηκε και συνέθεσε ο Στέφανος Κορκολής. Ξαφνικά ο Στέφανος Κορκολής βρίσκεται στο πιάνο επί σκηνής μόνος μαζί σας και σας ζητάει να τραγουδήσετε ένα τραγούδι, γνωρίζοντας ότι κάνετε μαθήματα φωνητικής επί χρόνια. Ποιο διαλέγετε και γιατί; Aν πάλι κάνατε ντουέτο με τον... Μικρό Πρίγκηπα, τι θα επιλέγατε;  

Σόλο θα έλεγα “Το ποδήλατο”, που ερμήνευσε ο Κώστας Μακεδόνας. Είναι ένα τραγούδι που είναι συνδεδεμένο με τα εφηβικά μου χρόνια.  Με άγγιζαν οι στίχοι και ειδικά το κομμάτι που έλεγε “είχα τ' όνειρό μου, το ποδήλατό μου κι όλα έμοιαζαν σωστά, έγινα δεκάξι κι όλα ήταν εντάξει, είχα μια ζωή μπροστά”... Αυτή η αίσθηση των άπειρων δυνατοτήτων με ενέπνεε. Είχα, πάντως κι έχω μεγάλη αγάπη στα ποδήλατα... Τότε είχα μάθει σε όλους τους φίλους μου να κάνουν ποδήλατο χωρίς βοηθητικές!! Αχαχαχαχαχα...

Ντουέτο θα έλεγα “Το μηδέν”, που ερμήνευσε η Ελευθερία Αρβανιτάκη. Σίγουρα θα άρεσε στον μικρό πρίγκηπα αυτό το τραγούδι, αφού έχει βάλει το λιθαράκι του για να αλλάξει και ο δικός μας πλανήτης.



«Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ»

του Αντουάν ντε Σαιντ Εξυπερύ

"Με τη ματιά της Κάρμεν Ρουγγέρη"&

«πρωτότυπη μουσική του 

ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΚΟΡΚΟΛΗ»


Eιδικεύεστε στα ζογκλερικά κόλπα, με ξυλοπόδαρα, αυτοσχέδιο θεατρικό παιχνίδι και θέατρο δρόμου για παιδιά. Η Κάρμεν Ρουγγέρη σας αναθέτει να ετοιμάσετε το party του Μικρού Πρίγκηπα, εντός ολίγων ημερών, για τα γενέθλιά του. Μεταξύ άλλων, χρειάζεται να υποδείξετε έναν... παιδικό ρόλο για το party σε όλους τους συμπρωταγωνιστές σας στην παράσταση (Νεκτάριος Φαρμάκης, Αυγουστίνος Ρεμούνδος, Γιάννης Νικολάου, Κωνσταντίνα Λιναρδάτου & Χριστίνα Κουλουμπή). Τι διαλέγετε για τον καθένα και την καθεμία και γιατί;  

Α, τέλεια ερώτηση αυτή. Έχω δει όλα τα παιδικά που υπάρχουν! Λοιπόν, στον Νεκτάριο (Φαρμάκη) θα έδινα: τον ρόλο του Γιουτζίν από το “Μαλλιά κουβάρια”, επειδή είναι άνθρωπος της περιπέτειας, με χιούμορ κι άψογη φυσική κατάσταση. 

Στον Αυγουστίνο (Ρεμούνδο): τον ρόλο του μπαμπά από το “Mitchells vs Machines”, επειδή είναι ένας καταπληκτικός μπαμπάς γεμάτος ζωή κι ενέργεια.

Στον Γιάννη (Νικολάου): τον ρόλο του Klaus από το ομώνυμο έργο, επειδή έχει μια ζεστή καρδιά για όλους μας.

Στην Κωνσταντίνα (Λιναρδάτου): τον ρόλο της Μουλάν από το ομώνυμο έργο, επειδή είναι πολύ θαρραλέα κι υπερασπίζεται το δίκαιο.

Στη Χριστίνα (Κουλουμπή): τον ρόλο της Ποκαχόντας από το ομώνυμο έργο, επειδή είναι ένα ελεύθερο πνεύμα, γεμάτη γλυκύτητα που νοιάζεται για όλους μας.

Τέλος, σε μένα θα έδινα τον ρόλο του Μπαζ από το “Toy Story”, επειδή μου αρέσει που είναι ενθουσιώδης κι αεικίνητος.

O Mικρός Πρίγκηπας, μετά το τέλος των παραστάσεων, σας καλεί στον… πλανήτη του για να σας φιλοξενήσει για μερικές ημέρες. Ποια πέντε πράγματα, που δεν μπορείτε να αποχωριστείτε ποτέ, θα πάρετε μαζί σας; Tι πιστεύετε ότι θα σας ζητούσε ευγενικά να του φέρετε και τι θα σας χάριζε στην επιστροφή σας;  

Μαζί μου θα έπαιρνα: τον εαυτό μου. Όταν έχω εμένα και ανθρώπους που αγαπώ, όπου και να είμαι, νιώθω σαν στο σπίτι μου.

Ίσως μου ζητούσε να του φέρω παγωτό!  Δεν είμαι σίγουρος ότι έχουν στον πλανήτη του. Σίγουρα ο Μικρός Πρίγκηπας θα μου έδινε ένα τριαντάφυλλο και θα μου θύμιζε ευγενικά τη δύναμη της αγάπης.

Ο Μικρός Πρίγκηπας σας αποκαλύπτει ότι ζει ένα δράμα, γιατί ο... αδερφός του, ο Μεγάλος Πρίγκηπας, θέλει να φύγει από τον πλανήτη που ζουν και να κατηφορίσει στη γη... Πώς το διαχειρίζεστε και τι προτείνετε; 

Θα του πω να μη φοβάται κι ότι, ίσως, ο αδελφός του θέλει να γνωρίσει τον κόσμο, όπως έκανε κι ο ίδιος. Θα του θύμιζα ότι δεν είναι μόνος του κι όποτε με χρειαστεί, εγώ θα είμαι δίπλα του.         

Νικος Κολίτσης 

(Αρχισυντάκτης)

Απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής 
(Τμήμα Φιλολογίας-ΑΠΘ), 
με μεταπτυχιακό στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. 
Αριστούχος Δημοσιογραφίας, με σπουδές Φωτογραφίας. 
Συγγραφέας, κριτικός θεάτρου (για παιδιά & ενήλικες), κινηματογράφου & λογοτεχνίας, με συνεργασίες
με έντυπο-ηλεκτρονικό τύπο πανελλαδικά

Διαβάστε επίσης: Ευγενία Τσαούση: "Χαίρομαι που μεγάλωσα στην εποχή που δεν είχαμε κινητά και social media. Eίχαμε μια ελευθερία που δε νομίζω πως υπάρχει πια". Αποκλειστική συνέντευξη της ηθοποιού  στο Fairytales!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


Follow me on Social Media


Send us your CV: fairytalesbysofianna@gmail.com

Subscribe to our mailing list

* indicates required