Sunday, June 10, 2018

Κωνσταντίνα Λιναρδάτου: «Όλοι μπορούν να πετάξουν, μόλις νιώσουν τη μαγεία μέσα τους!»


Αποκλειστική συνέντευξη στο δημοσιογράφο Νίκο Κολίτση και στο Fairytales

Η νεαρή ηθοποιός, Κωνσταντίνα Λιναρδάτου, όταν δεν ξεσκονίζει τη νεραϊδόσκονη από το πέτο της, δεν αφηγείται χαριτωμένες ιστορίες για μάγισσες και ξωτικά, -όπως κάνει, με περισσή χάρη, στην παιδική θεατρική παράσταση της Κάρμεν Ρουγγέρη, «Χένσελ και Γκρέτελ»- και δε… «μουρμουρίζει» τηλεοπτικά, για χάρη της «Σοφίας», ανοίγει τα χρυσοποίκιλτα φτερά της, στο Fairytales, για άλλες πολιτείες, με το δημοσιογράφο Νίκο Κολίτση να πλάθει μια αποκλειστική συνέντευξη, κομμένη και ραμμένη στα μέτρα της, για τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, μεταξύ άλλων, τη δίδυμη αδερφή της, Άννα, τα τηλεοπτικά και θεατρικά στερεότυπα, την after «Μουρμούρα» αντιμετώπιση των άλλων, τους κόντρα ρόλους, τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη, τις μάγισσες και τις νεράϊδες, τις αποσκευές των ηθοποιών, τη μαγεία, την αγάπη και την ειρήνη, την Κάρμεν Ρουγγέρη, τις κριτικές, τη μουσική, την τύχη, το καλό, το κακό, το δίκαιο και το άδικο και στο  θέατρο, τον Πήτερ Παν και το φετινό καλοκαίρι στην Κεφαλλονιά, την υπόλοιπη Ελλάδα και την Κύπρο, because… «my darling, what if you fly?»


Μοιάζουμε με την τηλεοπτική «Σοφία» της «Μουρμούρας», καθώς ήμουν κι εγώ μια μέτρια μαθήτρια στο Λύκειο και οι βαθμοί μου ήταν ανάλογοι…
Η παρακολούθηση των μαθημάτων στην Ανώτερη σχολή Δραματικής τέχνης Νέου Ελληνικού θεάτρου, του Γιώργου Αρμένη, βοήθησε την ανάπτυξη της επικοινωνιακής μου ικανότητας, την εξοικείωση με την έκθεση στο κοινό και γενικότερα την αυτοβελτίωσή μου.

«Το καλό και το κακό, το δίκαιο και το άδικο χρωματίζουν όλες τις εκφάνσεις της ζωής, άρα και το θέατρο»


Έχω ήδη κάνει δύο διαφημίσεις, εκ των οποίων η δεύτερη είναι και εκείνη που θα ήθελα ούτως ή άλλως να έχω συμμετάσχει, καθώς είχα την ευκαιρία να «συμπρωταγωνιστήσω» με τη δίδυμη αδερφή μου, την Άννα, στα διπλογεμιστά μπισκότα Παπαδοπούλου.




Ο Παρφές... 
ένα παραμύθι για το σχολικό εκφοβισμό (Βullying) 

έρχεται σύντομα...

Η τηλεόραση είναι και φυσική συνέχεια της επιτυχίας στο θέατρο και αναγκαία επιλογή επιβίωσης. Στην περίπτωσή μου, ωστόσο, η συμμετοχή μου στη «Μουρμούρα» αποτελεί μια πολύ ενδιαφέρουσα και ευχάριστη εμπειρία. 
Δεν πιστεύω σε στερεότυπα. Μπορείς ν’ αποκομίσεις εφόδια τόσο από το θέατρο όσο και από την τηλεόραση.


Πράγματι έχει αλλάξει ο τρόπος αντιμετώπισης των άλλων από τη «Μουρμούρα» και μετά. Οι δικοί μου άνθρωποι, πάντως, με αντιμετωπίζουν με ενθουσιασμό και χαρά! Θεωρώ πως η οικογένειά μου στη «Μουρμούρα» αποτελεί αντανάκλαση της μέσης ελληνικής οικογένειας μέσα από ένα χιουμοριστικό, βέβαια, πρίσμα, καθώς οι καταστάσεις που καλούνται ν’ αντιμετωπίσουν ο Μπάμπης, η Ξένια και η Σοφία, είναι αληθινές.
Η Κωνσταντίνα διαφέρει πολύ από την τηλεοπτική «Σοφία». Αρχικά, διαφέρουν ηλικιακά, επομένως η Κωνσταντίνα προσπαθεί να επιλέγει έναν πιο ώριμο και μεστό τρόπο αντιμετώπισης των πραγμάτων. Επιπλέον, η Σοφία είναι ένα επαναστατικό στοιχείο. Αντίθετα, η Κωνσταντίνα προτιμά πιο ήπιες οδούς. 
Μα φυσικά και οι κόντρα ρόλοι είναι πιο ενδιαφέροντες! Σε εμπλέκουν σε μια διαδικασία άρσης των προσωπικών σου ορίων και ανακάλυψης του εαυτού σου.
Με τον ηθοποιό Βλαδίμηρο Κυριακίδη έχω συναναστραφεί ελάχιστες φορές κατά τη διάρκεια του διαλείμματος των γυρισμάτων. Η όποια επαφή είχα μαζί του ενίσχυσε την ήδη θετική εικόνα που είχα για κείνον, πριν τον γνωρίσω από κοντά.
Τόσο οι μάγισσες όσο και οι καλές νεράιδες, αλλά και οποιοσδήποτε άλλος, μπορούν να «πετάξουν», μόλις νιώσουν τη μαγεία μέσα τους!
Ο ηθοποιός είναι αναγκαίο να έχει τις αποσκευές του γεμάτες. Ο λόγος, η κίνηση, το τραγούδι, η γνώση ιστορικών και τεχνικών στοιχείων της δραματικής τέχνης, αποτελούν τα κλειδιά της εξέλιξής του σε ολοκληρωμένη θεατρική περσόνα.


Αν μπορούσα να πραγματοποιή σω, ως νεράιδα, τρεις ευχές: Μαγεία στα απλά καθημερινά! Αγάπη για τον εαυτό μας και τους άλλους! Ειρήνη μέσα μας και έξω!
Νιώθω πολύ τυχερή για τον τρίτο χρόνο συνεργασίας μου με την Κάρμεν Ρουγγέρη, καθώς μου έδωσε την ευκαιρία να κάνω τα πρώτα μου θεατρικά βήματα και ν’ αποκτήσω πρακτική εμπειρία στο πλαίσιο πολύ προσεγμένων ποιοτικά παραγωγών και εντός ενός άρτιου επαγγελματικού περιβάλλοντος.
Ο ρόλος της αφηγήτριας στη θεατρική παράσταση «Χένσελ και Γκρέτελ», ήταν μια πρόκληση που περίμενα να έρθει και δεν είχα κανέναν ενδοιασμό.
Οι επαγγελματικές μου συνεργασίες ήρθαν ως αποτέλεσμα προσωπικού κόπου και αφοσίωσης. Το κομμάτι της τύχης αφορά στο γεγονός πως δέχτηκα τις συγκεκριμένες προτάσεις, δεδομένων των δυσκολιών της σημερινής εποχής.
Δε διαβάζω κριτικές!

«Οι κόντρα ρόλοι είναι πιο ενδιαφέροντες, γιατί σε εμπλέκουν σε μια διαδικασία άρσης των προσωπικών σου ορίων και ανακάλυψης του εαυτού σου»


Λάτρευα και λατρεύω τη μουσική. Η αγάπη για το θέατρο προέκυψε αργότερα παρακολουθώντας παραστάσεις. Αντλώ την έμπνευσή μου από τα παραμύθια και τους ήρωες του Disney.
Το καλό και το κακό, το δίκαιο και το άδικο, είναι έννοιες που χρωματίζουν όλες τις εκφάνσεις της ζωής, επομένως και το κομμάτι της δουλειάς μας, άρα και το θέατρο.
Νιώθω πολύ κοντά στα μικρά και μεγάλα παιδιά που έρχονται στο θέατρο. Γίνομαι κι εγώ ένα παιδί παίζοντας πάνω στη σκηνή! Θέλω να πιστεύω πως τα παιδιά παρακολουθούν θεατρικές παραστάσεις και χαίρομαι που το δικό μας θέατρο είναι πάντα γεμάτο παιδιά!
Το θέατρο είναι τραγούδι, βιβλίο και ταινία! Γιατί και τα τρία μαζί συγκροτούν ένα ολοκληρωμένο σύνολο.
Το φετινό καλοκαίρι η νεράιδα και η Κωνσταντίνα θα κάνουν τα μαγικά τους σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο. Λίγη περισσότερη νεραϊδόσκονη θα σκορπίσουν στην Κεφαλλονιά και ελπίζουν κάποια στιγμή να συναντήσουν τον Πήτερ Παν στη Disneyland!
Η «δασκάλα-μάγισσα», Ελένη Ζιώγα, (σ.σ. η προηγούμενη ηθοποιός, που πέρασε από τη «μέγγενη» της δημοσιογραφικής συνέντευξης του Fairytales), με είχε προετοιμάσει για τη συνέντευξη με μια φράση: «Ετοιμάσου για παραμυθένιες ερωτήσεις!»


Η αφιέρωσή μου για το Fairytales & το Fairytales for older kids, που συνδέεται με το αγαπημένο μου παραμύθι είναι η ακόλουθη: 
Wendy: «What if I fall?»
Peter Pan: «Oh, but my darling what if you fly?»



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


Follow me on Social Media


Send us your CV: fairytalesbysofianna@gmail.com

Subscribe to our mailing list

* indicates required