Αποκλειστική συνέντευξη της ηθοποιού Αμαλίας Κλημοπούλου στο Fairytales και τον δημοσιογράφο Νίκο Κολίτση
Η ηθοποιός και μουσικός Αμαλία Κλημοπούλου ταξιδεύει με τα φτερά της στη χώρα του ευτυχισμένου πρίγκιπα που "μεριμνά για τους συνανθρώπους του με αυταπάρνηση", αναζητώντας την ευτυχία στην αγάπη ενός "Ποπολάρου", μέσα σε έναν "Βυσσινόκηπο" γεμάτο λουλούδια και μυρωδιές!
Ονειρευτήκατε ποτέ ως παιδί και ως ενήλικας τον πρίγκιπα; Τι μπορεί να τον κάνει ευτυχισμένο και τι μπορεί να κάνει εσάς;
Όλα τα κορίτσια μεγαλώσαμε με παραμύθια και ονειρευόμαστε είτε τον πρίγκιπα του παραμυθιού, δηλαδή κάποιον άνδρα που θα μας κάνει ευτυχισμένες και θα τον παντρευτούμε είτε έναν "βασιλιά", δηλαδή στις μέρες μας ένα θεσμικό όργανο, έναν άνθρωπο πίσω από μια ισχυρή πολιτειακή θέση, ο οποίος θα μεριμνά με ανιδιοτέλεια για την καλυτέρευση του κόσμου. Ο ευτυχισμένος πρίγκιπας είναι αναγκαίο να μεριμνά για τους συνανθρώπους του με αυταπάρνηση.
Η ευτυχία βρίσκεται μέσα από τις αρμονικές και τίμιες σχέσεις με τους συνανθρώπους μας, από την υγεία, σωματική και ψυχική και πραγματοποιώντας τα περισσότερα από τα όνειρά μας.
Ο Ζέπος, ένας «ποπολάρος», τα βάζει με όλη την τάξη των ευγενών και των αρχόντων, για να κερδίσει την καρδιά της αγαπημένης του Έλντας που υποδύεστε. Τι θα μπορούσατε να κάνετε εσείς στο όνομα της αγάπης; Πώς θα αντιδρούσατε σε ανάλογη περίπτωση, αν είσαστε στη θέση της Έλντας σήμερα, με δεδομένη την υποθετική ανένδοτη στάση του πατέρα σας;
Ο Ζέπος ήταν ένας αληθινός επαναστάτης. Πολέμησε το κατεστημένο, γιατί αγαπούσε την Έλντα αλλά και τη θέση του στην κοινωνία, η οποία δικαίως και άλλαζε. Στο όνομα της αγάπης, με οποιαδήποτε μορφή, μπορώ να θυσιάσω αρκετά πράγματα, πρωτίστως τον εγωισμό μου, να συγχωρέσω ή να ζητήσω συγχώρεση και να προβώ σε ενέργειες που δείχνουν ότι αληθινά νοιάζομαι.
Είμαι άνθρωπος που πραγματοποιεί τα "θέλω" του με οποιοδήποτε κόστος, οπότε δε θα υποτασσόμουν σε κάτι αντίστοιχο.
Εξακολουθούν να υπάρχουν στους κόλπους της ελληνικής οικογένειας κοινωνικά στερεότυπα διάκρισης αναφορικά με τις επιλογές των παιδιών, σε επίπεδο επαγγέλματος και σύναψης σχέσεων; Αν ναι, γιατί;
Η ελληνική κοινωνία μαστίζεται από την οικογενειοκρατία. Αρκετοί γονείς, δηλαδή, θεωρούν ότι ξέρουν το καλό των παιδιών τους και ότι εάν ακολουθήσουν το επάγγελμά τους θα έχουν σίγουρα λαμπρό μέλλον με σταθερή πελατεία. Αδιαφορούν, φυσικά, για το εάν τα παιδιά τους έχουν αληθινή κλίση και αγάπη για το ίδιο επάγγελμα. Στην περίπτωση που έχουν κλίση, όντως οι πιθανότητες για ένα λαμπρό μέλλον είναι σημαντικές. Στην αντίθετη περίπτωση, οι γονείς χτίζουν "φυλακές" στα ίδια τους τα παιδιά, ικανοποιώντας μόνο τον εγωισμό τους.
Το ίδιο συμβαίνει και στην επιλογή συντρόφου, ανάλογης οικονομικής κατάστασης, αν και θεωρώ ότι αυτό γίνεται όχι τόσο συχνά. Ένας άλλος λόγος, πέρα από την ικανοποίηση του εγωισμού, είναι και η γενικότερη ανασφάλεια και παρεμβατικότητα που μαστίζει την ελληνική οικογένεια.
Ξυπνάτε μία μέρα και βρίσκεστε στη μέση ενός “Βυσσινόκηπου”. Πώς αντιδράτε και ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνετε;
Φαντάζομαι ότι ο Βυσσινόκηπος είναι υπέροχος, όταν τον αντικρίσεις γεμάτο λουλούδια και μυρωδιές. Νομίζω ότι θα περνούσα πολλή ώρα θαυμάζοντάς τον.
Κάθε Κυριακή στις 11.30΄ μέχρι 17 Δεκεμβρίου 2023
Υποδύεστε το κεντρικό χελιδόνι στον “Ευτυχισμένο πρίγκιπα”. Αν είχατε φτερά, πού θα θέλατε να πετάξετε, να ταξιδέψετε και γιατί;
Θα ήθελα να ταξιδέψω στο Λος Άντζελες για να δω από κοντά τα υπερσύγχρονα και τεράστια στούντιο των αμερικάνικων ταινιών.
Έχετε φανταστεί ποτέ τον εαυτό σας μουσικό σε σχολείο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, με δεδομένες και τις μουσικές σπουδές σας; Θα θέλατε να συμμετάσχετε ως μουσικός επί σκηνής σε μία θεατρική παράσταση ή προέχει η ιδιότητα της ηθοποιού;
Έχω εργαστεί ως μουσικός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε ωδεία και φέτος στη δευτεροβάθμια και πιο συγκεκριμένα στο ιδιωτικό σχολείο "Πολύτροπη Αρμονία" στο Χαϊδάρι. Έχω συμμετάσχει ως μουσικός στο παρελθόν στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, σε θέατρα και στις 18 Φεβρουαρίου 2024 έχω πρεμιέρα στην παράσταση, σε σκηνοθεσία Ιάκωβου Μυλωνά, με τίτλο: "Η με εμένα ή με καμία", στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (Μουσική Βιβλιοθήκη), στην οποία συμμετέχω ως μουσικός!
Τι έχετε αποκομίσει από τις σπουδές σας στη Νομική Αθηνών για τον κόσμο των ενηλίκων και τους τρόπους επίλυσης των διαφορών τους μέσω της νομικής οδού;
Η Νομική Επιστήμη σου ανοίγει πνευματικούς ορίζοντες. Σου διδάσκει την έννοια του δικαίου και το πώς θα μπορούσε κανείς να την εφαρμόσει στη ζωή του. Επιπλέον, σου διδάσκει να σέβεσαι πρωτίστως τους νόμους του κράτους σου αλλά και τους συνανθρώπους σου.
Οι άνθρωποι είναι προτιμότερο να επιλέγουμε εξώδικους τρόπους επίλυσης των διαφορών μας. Μόνο στην έσχατη περίπτωση και ανάλογα με τη φύση της διαφοράς θα πρέπει να καταφεύγουμε στη δικαιοσύνη.
«Οι Απάχηδες των Αθηνών» (2018), «Αρχιμάστορας Σόλνες» (2019), «Το Βάρος του Σώματος» (2019), «Αχ! Αυτός ο Άντρας μου» (2021), είναι ορισμένες από τις θεατρικές παραστάσεις που έχει παίξει μέχρι σήμερα. Ποια θα θέλατε να επαναληφθεί, εν έτει 2023 και γιατί;
Στην παράσταση "Αχ! Αυτός ο άνδρας μου" ήμουν βοηθός σκηνοθέτη και ήταν πολύ ωραία εμπειρία. Νομίζω "Οι Απάχηδες των Αθηνών", γιατί μου άρεσε που είμαστε μεγάλος θίασος και που συνδυάζονταν η μουσική με την υποκριτική.
Νικος Κολίτσης
(Αρχισυντάκτης)
Απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής
(Τμήμα Φιλολογίας-ΑΠΘ),
με μεταπτυχιακό στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.
Αριστούχος Δημοσιογραφίας, με σπουδές Φωτογραφίας.
Συγγραφέας, κριτικός θεάτρου (για παιδιά & ενήλικες), κινηματογράφου & λογοτεχνίας, με συνεργασίες με έντυπο-ηλεκτρονικό τύπο πανελλαδικά.
Διβάστε ακόμα: Το Fairytales προτείνει.. ΕΓΚΛΗΜΑ ΛΑΘΟΥΣ
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.